Make your own free website on Tripod.com

Sorry, your browser doesn't support Java(tm).

Assalamualaikum, selamat datang ke HOmePage aku ni. Selamat tengok tengok apa yang ada kat sini. buat masa sekarang ni banyak perkara lagi yang aku nak masukkan, tapi atas sebab aku pun ada kerja yang perlu disiapkan, maka ianya akan bertambah dari semasa ke semasa.

CLICK HERE TO ENTER

Ha,,ha,, kalau nak komen ker kutuk ker sila gunakan e-mail aku ni : amranNS@hotmail.com  
dan kalau boring giler tu boleh bercerita dgn hamba kat
ICQ No. 52939602 dan MSN Messenger kalau nak datang ke rumah .. sila..sila ..rumah kat Sri Serdang aje ..aaa aa jemput masukkk ..upppp dah pindah ke KELANTAN dah skrg ni....... 

Best Arabic MP3 site

since : 31/12/99

gelek.gif (1409 bytes) The web page is best previewed using Explorer   4.0. and above, screen 800 x 600

[Tandatangan/SignGuessBook]

 - 

[ View GB ]

[ GuestBook by AKU.com ]